L'impurtanza di i luci di striscia LED in a vita

Induve ponu esse aduprate luci di striscia Led in generale?Credu chì parechje persone ùn sanu micca.Eccu una breve lista di certi lochi cumunimenti utilizati:

1. Vetri di gioielli è altri posti chì necessitanu di decoru di illuminazione è di bellezza, a luce di a barra di luce LED hè suave, facendu i prudutti in a vetrina più attrattiva è abbagliante;

2. Casa scura groove bordu, comu dicurazioni Led striscia luci nantu à frames porta, bar counters, vignaghjoli, armarii, TV cabinets, etc., rende l 'illuminazione stanza di più emutivu senza piglià spaziu internu;

3. I luci di striscia di l'ingegneria LED ponu esse aduprati per illuminà u contornu di a cità, chì purterà una grande mellura à l'imaghjini generale di a cità;

I luci di striscia led ùn sò micca solu e caratteristiche di risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, ma anu ancu un bellu aspettu, chì pò ghjucà un rolu decorativu assai bonu quandu stallatu in casa.

Quandu i luci di striscia di ingegneria led sò installati, u contornu delineatu da ellu stessu pò aumentà a stratificazione di l'ambienti interni.Se a forma di e luci di striscia hè aduprata bè, a struttura simplice di a casa avarà ancu un effettu maravigghiusu.Si pò dì chì hè un picculu maquillaje per a cirugia di casa.

shineskygroup.com_2019-10-10_08-20-14

Test di caratteristiche termiche di lampa LED

E caratteristiche termali di u LED anu una influenza impurtante nantu à e caratteristiche elettriche di e caratteristiche ottiche di u LED.U gruppu termale è a temperatura di junction sò e duie proprietà termali principali di l'ED.A resistenza termale si riferisce à a resistenza termale trà a junction P è a superficia di a cunchiglia, vale à dì, a relazione trà a diferenza di temperatura longu u canali di flussu di calore è a putenza cunsumata in u canali.

A temperatura di junction si riferisce à a temperatura di a junction PN di u LED.

Vantaggiu:

Vantaghji di a stallazione è a custruzzione: una varietà di taglio opzionale, perdita zero, più còmuda.

Vantaghju di qualità: Teste è teste di cinture di luce di prima classe per assicurà chì u pruduttu hè raffinatu è pruduttu cù una qualità eccellente.

Attellu di pruduzzione completamente automaticu sterile è senza polvera, antistaticu, pruduzzione à grande scala.

E perle di lampada LED determinanu a vita di e strisce LED.Ùn deve micca sceglie quelli di bassa qualità solu perchè sò economici.Sè vo site avidità per u prezzu, pudete avè una vita corta è un effettu poviru!Di sicuru, ùn hè micca escluditu chì pudete truvà una bona qualità è prezzi boni.Iè, hè assai impurtante di sceglie un fornitore di alta qualità (HENSAN LIGHT)


Tempu di Postu: Nov-28-2022