U disignu interiore deve esse equipatu di striscia di luce?I luci LED sò preferiti per cinque locu in a decorazione di a casa

A striscia di luce entra gradualmente in l'illuminazione di a casa.Tuttavia, certi pirsuni pensanu chì ùn hè micca necessariu installà striscia di luce, è ancu aumentà u costu di a decorazione.In fatti, se pudete fà un bonu usu di a striscia di luce, ùn pò micca solu risponde à a dumanda di illuminazione, ma ancu aghjunghje strati à u disignu interiore.
imagine 1
Ci hè cinque megliu scelte per installà striscia di luce in u disignu interiore.
1.Installa striscia di luce in veranda è armadiu di scarpi
Perchè l'illuminazione di u porch hè più debule, pudete installà un set di luce striscia induttiva nantu à i mura di u porch, è un armariu di scarpi.Quandu a porta hè aperta, a luce di striscia si accende automaticamente.
imagine 2
2.Installa striscia di luce in l'armadiu
Hè appruvatu per installà striscia di luce sottu à l'armadiu di a cucina è u bordu di l'armadiu.Cum'è illuminazione supplementaria, certi spazii di a cucina sò scuri, hè una bona scelta per equipà una luce di striscia.
imagine 3
3.Installa striscia di luce à a cima di u vestitori
Hè cunvenutu per installà striscia di luce à a cima di l'armadiu è a libreria.Strip light ùn solu pò aiutà à piglià e cose, ma ancu esse più di moda.
imagine 4
4.Install striscia luce sottu u lettu
A funzione di a luce di striscia hè di aghjustà l'atmosfera.Stallà a striscia di luce sottu u lettu è u muru di fondo pò creà una atmosfera calda è dolce.Hè cunvenutu per i membri di a famiglia, in particulare per i vechji per andà in toilette.A luce di induzione automatica ùn disturberà micca l'altri, è serà bonu per e mamma per guardà i so figlioli.
imagine 5
5.Install luce striscia nantu à a riva di u specchiu
L'installazione di striscia di luce nantu à a riva di u specchiu pò esse illuminatu quandu facemu davanti à u specchiu.
imagine 6
A luce di striscia LED hè aduprata per u disignu di l'internu, facendu l'illuminazione di l'alloghju tutale più calda è accogliente.À u listessu tempu, a luce di striscia LED pò scuntrà u spaziu di stallazione riccu.


Tempu di post: Jul-29-2022