MUSEU NEON

In cunfrontu cù i nostri ricordi di a zitiddina, a scena di a notte di a cità hè veramente aperta in l'illuminazione.Ùn solu ùn hà un effettu visuale cum'è a Via Lattea, ma crea ancu una maghjina dinamica chì simula una fioritura di pirotecnia.

Di sicuru, questu hè inseparabile da i muderni luci di neon di silicone LED, ùn hè micca solu convenientu per installà, ma ancu sicuru, risparmiu di l'electricità, bellu è abbagliante, avà u neon vi purterà à apre u bellu viaghju di neon in a vita di ogni ghjornu!

I luci di neon creanu un paese di sognu

Quale hè chì ùn saria micca tentatu da u pop-up retro è divertente di Bulgari in Singapore ?

6T$U7BF_W39Y$R@0S5WJTS1

Situatu in Shanghai Tianzifang, sta tenda deve esse cunsiderata cum'è l'Hermes di bambole, nò?Aghju intesu luci di neon andendu cù u core di una zitella.

20721142050

I luci di neon creanu una atmosfera artistica

Questa stallazione di neon di l'artista di novu media Wang Xin ricrea una stanza rosa indimenticabile chì hè abbagliante, ambigua è fredda, immergendu i sensi in un mondu neon di culore di rosa.

JM]NLF[X_ADF9(NJ8RMTVEL

In u labburatoriu Blank di Pechino, u neon light afternoon tea + bar hè u standard.U layout di a tenda dipende principalmente da luci di neon per cambià parechji culori, chì anu effetti diffirenti durante u ghjornu è a notte.E sorelle chì venenu à piglià ritratti ùn volenu lascià.

QQ图片20220721142306

Shenzhen neon net bar rossu, da a sala Chinese hè un mondu neon dui-layer, facirmenti custruitu u novu stile di l 'arti, atmosfera decompression invincible, ùn maraviglia a pupularità di u overflow.

$E@){]BDA{TA70[$QUWLB)U

I luci di neon mostranu caratteristiche lucali

A buttrega di hot pot in Chengdu attrae omi è donne sottu luci di neon cù sentimenti.In particulare dopu à a notte, i luci di neon culuriti, in a folla di ebullizione rumoroso hè particularmente attraente.

2
_$AIE[L({~CC@8([P825YMR

Questu hè un ristorante mexicanu situatu in Bali.Hè un ristorante caratteristicu cù culori brillanti durante u ghjornu, ma di notte, pò cambià i culori di neon è trasfurmà in una discoteca psichedelica in un secondu.Hè bellu per operà cusì?

3
4

Una scena di Neon

Spaziu di matrimoniu Neon, ùn hè micca u spaziu di matrimoniu più elegante è cool chì avete mai vulutu?I luci di neon ponu fà a stessa cosa se vulete effettu di splusione.

{62{{4_WZH_H9N92E9I$T$L

I lumi di neon ponu turnà un angulu stortu in una casa visuale in ogni mumentu è in ogni locu.Ch'ella sia un banquet high-end o una festa privata, l'illuminazione pò sempre esse realizatu facilmente ciò chì vulete.

1OAEXTEJ8OD_P(TT4IM{WHB

Se un segnu di neon hè abbastanza per fà di voi un novu puntu di riferimentu di a cità, perchè ùn spice it up?

]1}CL~(4D5LAL}[(X0~~KA3

Ci hè da esse dettu chì l'emergenza di luci di neon di silicone LED, in tecnulugia per cumpensà a mancanza di luci di neon di vetru anticu è fibra ottica, pruduzzione flexible, usu convenientu, low cost, per via di parechji vantaghji, hà vinciu u favore di a cumunità cummerciale, più numerosi utilizatori è clienti amanu.


Tempu di post: Jul-21-2022