LED Strip Light

I luci di striscia LED sò estremamente populari in parechje sfaccettate di u disignu di l'illuminazione grazia à a so dimensione compacta, a luminosità alta è u cunsumu d'energia bassu.Sò ancu estremamente versatili, cum'è mostratu da architetti, pruprietarii, bars, ristoranti è innumerevoli altri chì l'utilizanu in ogni modu imaginable.

dfs (1)

1.Color Bright LED Strip Lights

Accentate a vostra vita: Per una perfetta illuminazione d'accentu per sottu armarii, cali, banchetti, retroilluminazione, veiculi.

L'usu di luci di striscia LED flessibile hè in rapida crescita in u disignu mudernu di l'illuminazione in u mondu.L'architetti è i disegnatori di l'illuminazione implementanu luci di striscia LED in prughjetti residenziali, cummerciale è industriali à un ritmu crescente.Questu hè duvuta à un aumentu di l'efficienza, l'opzioni di culore, a luminosità, a facilità di stallazione.Un pruprietariu di casa pò avà cuncepisce cum'è un prufessiunale di illuminazione cù un kit di illuminazione cumpletu in una ora o duie.

Ci hè parechje opzioni nantu à u mercatu per i luci di striscia LED (chiamati ancu luci di cinta LED o luci di nastri LED) è ùn ci hè micca un standard chjaru per a scelta di luci di striscia LED..

dfs (2)

1.1 Lumen - Luminosità

Lumen hè a misurazione di a luminosità cum'è percivuta à l'ochju umanu.A causa di l'illuminazione incandescente, simu tutti abituati à aduprà watt per misurà a luminosità di a luce.Oghje, avemu aduprà lumen.Lumen hè a variabile più impurtante quandu sceglite quale luce di striscia LED avete bisognu à fighjà.Quandu si compara l'output di lumen da striscia à striscia, nutate chì ci sò diverse manere di dì a stessa cosa.

1.2 CCT - Temperature di culore 

CCT (Correlated Color Temperature) si riferisce à a temperatura di culore di a luce, misurata in gradi Kelvin (K).A classificazione di a temperatura influenza direttamente ciò chì a luce bianca parerà;Si varieghja da u biancu frescu à u biancu caldu.Per esempiu, una fonte di luce chì hà una valutazione 2000 - 3000K hè vistu cum'è ciò chì chjamemu luce bianca calda.Quandu cresce i gradi Kelvin, u culore cambierà da u giallu à u biancu giallu à u biancu è dopu un biancu blu (chì hè u biancu più frescu).Ancu s'è a temperatura variata anu nomi diffirenti, ùn deve esse cunfunditu cù culori reali, cum'è rossu, verde, viole.Le CCT est spécifique à la lumière blanche ou plutôt à la température de couleur.

1.3 CRI - Indice di resa di culore

(CRI) hè a misurazione di cumu si vedenu i culori sottu una fonte di luce cumparatu cù a luce di u sole.L'indici hè misuratu da 0 à 100, cù un 100 perfettu chì indica chì i culori sottu à a fonte di lumi pareanu uguali à u sole naturali.Questa valutazione hè ancu una misurazione in l'industria di l'illuminazione per aiutà à discernisce a naturalezza, a discriminazione di a tonalità, a vivacità, a preferenza, a precisione di nome di culore è l'armunia di u culore.
- Illuminazione cù un CRI chì hè misuratupiù di 80hè cunsideratu cum'è più accettabile per a maiò parte di l'applicazioni.
- Illuminazione cù un CRI chì hè misuratupiù di 90hè cunsideratu luci "High CRI" è principarmenti utilizatu in lochi cummerciale, d'arte, di film, di fotografia è di vendita.
dfs (3)

2. Comparare taglia di striscia LED è numeru di LEDs nantu à a striscia 

Tradizionalmente, i luci di striscia LED sò imballati nantu à una bobina (bobina) di 5 metri o 16' 5''.I machini utilizati per "coglie è piazzate" i LED è i resistori nantu à u circuitu flexible sò tipicamente 3' 2'' in lunghezza, cusì e sezioni individuali sò saldati inseme per cumpensà una bobina sana.Sè cumprate, assicuratevi di cumprà da u pede o da a bobina.

Misura quanti piedi avete bisognu di strisce LED prima di principià.Questu serà più faciule per paragunà u prezzu (dopu à paragunà a qualità, sicuru).Una volta chì avete determinatu u numeru di pedi nantu à a bobina per vende, fighjate quanti chips LED sò nantu à u rollu è u tipu di chip LED.Questu pò esse usatu per paragunà strisce LED trà cumpagnie.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022