Cumu sceglie a lampa d'illuminazione ghjusta in una fabbrica muderna?

L'evidenza di ricerca mostra: ambiente visuale luminoso è cunfortu, ùn solu pò migliurà a salute visuale di u persunale, riduce a fatigue visuale, è pò migliurà l'efficienza di a produzzione, assicurà a qualità di a tecnulugia.Allora cumu ponu i clienti di l'impresa di l'illuminazione di fabbrica muderna sceglie lampade è lanterne adattate?

csdcscdsc

Scopu è tippi di disignu di l'illuminazione di fabbrica

U scopu di u disignu di l'illuminazione in fabbrica include l'illuminazione interna, l'illuminazione esterna, l'illuminazione di stazione, l'illuminazione sotterranea, l'illuminazione stradale, l'illuminazione di guardia, l'illuminazione d'ostaculi, etc.

1.Illuminazione interna

Illuminazione interna di u stabilimentu di pruduzzione è R & D, illuminazione uffiziu è interna.

2.Illuminazione installazione esterna

Illuminazione per installazioni esterne

Cum'è u campu di travagliu all'apertu di a custruzione navale, l'imprese petrochimiche, u bollitore, u tank, a torre di reazione, l'impresa di materiali di custruzzione di u fornu rotativu, l'altufurnu di l'impresa metallurgica, a scala, a piattaforma, a centrale elettrica di u tank di gas, a sottostazione generale di tensione esterna, l'equipaggiu di distribuzione di energia. , stazioni di pompa d'acqua di rinfrescante di tippu esterno (torre) è illuminazione di l'equipaggiu di rimozione di polvera di ventilazione esterna, etc.

3.Illuminazione di a stazione

Illuminazione di stazione ferroviaria, cantiere di marshal-ling, parcheghju, cortile di magazzinu apertu, cantiere di prova all'aperto, etc.

4.Vault illuminazione

Illuminazione in sotano, tunnel di cable, galleria di tubi cumpleta è tunnel.

5.Escape illuminazione

Identificazione efficace è usu di l'illuminazione per i passaggi di evacuazione in l'edificazioni di a fabbrica.

6.Illuminazione d'ostaculi

A pianta hè furnutu cù edifizii extra-altu è strutture, cum'è camini, etc., secondu e cundizioni di l'aviazione regiunale è i rigulamenti pertinenti anu bisognu di installà l'illuminazione di u segnu.

Selezzione di a fonte di luce vegetale

  1. Sicondu u valore standard di l'illuminazione naziunale attuale, l'indice di resa di u culore (Ra), u valore di abbagliamento, u gradu di finezza di u funziunamentu, a strettezza di u funziunamentu cuntinuu è altri fattori, secondu i fatturi pertinenti per determinà un valore di illuminazione.
  2. Determinà l'illuminazione: l'internu è l'esterno deve esse stallatu l'illuminazione generale, qualchì attellu di trasfurmazioni di precisione deve esse stallatu illuminazione lucale.
  3. Determina u tipu d'illuminazione: cumpresa l'illuminazione d'emergenza, l'illuminazione d'evacuazione è l'illuminazione di sicurezza per operazioni speciali.L'illuminazione di l'atelier deve esse stallata in casa, è qualchì illuminazione stradale è illuminazione di u paisaghju deve esse stallatu in l'area di a fabbrica.
  4. Sceglite a fonte di luce: pudete seguità i seguenti principii

(1) Principii di cunservazione di l'energia.Questu hè u bisognu di sceglie una fonte di luce alta, cum'è una fonte di luce LED.

(2) U requisitu di l'indice di resa di culore di a fonte di luce.Ra> 80 hè generalmente sceltu, mentri attente à a selezzione di a temperatura di culore di l'ambiente adattatu.

(3) Cunsiderate a tensione di funziunamentu è a frequenza di commutazione.L'illuminante generale hà una tensione di travagliu avà.Se a freccia di u cambiamentu hè assai vicinu, alcune fonti di luce di filamentu riduceranu a vita.

(4) Comparazione di u rendiment di u costu.Attualmente, ci sò parechji tippi di fonti di luce, u dipartimentu di l'approvvigionamentu di l'impresa deve attente à a scelta di a fonte di luce di u costu.Se appropritatu, alcuni campioni ponu esse acquistati per a prova.

U vantaghju di u LED

Cù u sviluppu di a fonte di luce LED, hè una tendenza inevitabbile per a luce LED per entre in u campu di l'illuminazione di fabbrica.L'illuminazione LED hà parechje vantaghji, diventa un bonu sustitutu per l'illuminazione tradiziunale, pò furnisce un ambiente di produzzione megliu per i workshop.

1.Alta efficienza fotosintetica

L'illuminazione LED hà e caratteristiche di grande flussu luminoso è alta efficienza.In cunsiderà da l'altitudine di u tettu è l'illuminazione di u disignu, hè assai adattatu per a selezzione di l'alta putenza, l'angolo di irradiazione larga, l'illuminazione uniforme, senza splendore, senza lampada di proiezione LED strobe o lampadina minera.

2.Low Power Consumption

Mentre risponde à i requisiti di illuminazione, l'illuminazione LED cunsumu bassa putenza.Ghjoca un rolu assai pusitivu in a riduzione di a contaminazione ambientale è u risparmiu di i costi di illuminazione di e fabbriche.

3.Long Lifetime

Cù u currente è a tensione ghjustu, a vita di serviziu di leds pò ghjunghje à più di 100 000 ore.Basatu nantu à u tempu di illuminazione mediu di 24 ore à ghjornu, hè equivalente à almenu 10 anni di usu continuu.

L'indice generale di resa di culore di lampade LED per l'illuminazione generale deve risponde à i seguenti requisiti:

(1) U Ra ùn deve esse più bassu di 80 in u locu induve travaglià o stà per un bellu pezzu.U Ra ùn deve esse più bassu di 60 in u locu induve l'altezza di a stallazione hè più grande di 8m.

(2) Ra ùn deve esse menu di 80 quandu s'utilice in i posti chì necessitanu una risoluzione di culore;

(3) Ra ùn deve esse menu di 90 per l'illuminazione locale utilizata per a prova di culore.L'indice de rendu de couleur spéciale R doit être supérieur à 0.


Tempu di post: Jul-05-2022