I prezzi di Chip sò cascati, l'industria LED cumu si mette?

Uni pochi ghjorni fà, tinia in largu capelli negotiable securities urganisazione "in 2011 seminariu di l'industria LED" nantu, espertu chì assiste à a riunione è i dirigenti di l'affari, naziunale semiconductor illuminazione prughjettu di ricerca è sviluppu è associu industria diputatu secretariu generale, Mr GengBo paesi Yu Bin mare Direttore elettricu stella, direttore generale diputatu, PhD, seccu cum'è photoelectric, capu finanziariu, u secretariu di u cunsigliu Mr Ye Sunyi hà assistitu à a riunione, è l'industria LED 2011 hà purtatu a discussione.U cuntenutu principale di a riunione è l'opinione riassunte quì sottu:

1. in u prossimu uni pochi d'anni industria LED mantene a crescita rapida

In l'ultimi 10 anni LED per migliurà ogni annu, u rapportu di u costu di i luci LED hè andatu al di là di a surgente di luce tradiziunale, lampade è lanterne di costu cumpleta hè più bassu di lampadina incandescente, lampada alogena è luce tubu CFL, serà equivalente à 2012 lampade à risparmiu energeticu.2015 prezzu di i prudutti LED pò ridutta à 1/5 di u 2010, quandu u tassu di penetrazione mercatu illuminazione generale righjuntu 50%, in 2020 vi cuntarà di più cà 75% di u mercatu illuminazione.

L'attuale cumpetizione industriale globale hè i Stati Uniti è u Giappone, l'Europa, a Corea di u Sud, a Cina è Taiwan.Avà tutti i paesi in fà implementazione strategica, cum'è Japan à traversu i sussidi di guvernu à prumove illuminazione LED, sustinienzialmente hè previstu di rimpiazzà a tarifa 2015 di 50%, tassu di rimpiazzamentu di 100% in 2020;South Korea in 2015 per assicurà chì 30% di u mercatu di l'illuminazione generale.

U valore di pruduzzioni di l'industria LED di China righjuntu 120 miliardi di yuan, più di 4000 imprese, annantu à l'ultimi cinque anni u tassu di crescita mediu di 35%, più di 40% in u 2010. Statistiche di dati pertinenti dettu guangdong valore di output LED righjuntu 83,5 miliardi yuan.U valore di a pruduzzioni di l'industria hè previstu in i prossimi anni a rata di crescita media di più di 35%.China hè avà in a tecnulugia chjave di ricerca è sviluppu hà fattu rimarchevuli rializazioni, soprattuttu in termini di i prudutti imballaggio hannu u so propriu caratteristiche, appiicazioni hannu dinù un grande sfondate.Applicazione di patenti, una dumanda di patenti per u LED più di 28912, cumpresi l'incapsulazione è a patente di l'applicazioni rapprisentanu quasi 70%;A piattaforma di teste naziunale hà sei è trè sò pianificati.

2. l 'investimentu industria LED hà una tendenza à overheating strutturale

U valore di output di l'industria di l'illuminazione tradiziunale hà righjuntu 290 miliardi di yuan, 2010, 2010, u valore di output di l'illuminazione generale LED 18 miliardi di yuan, un aumentu di 140% annantu à 2009, 2009 yuan, cuntandu 21% di a scala di u mercatu di l'applicazioni LED, su 14% sopra 14% in u 2009, cumpresi i luci di strada LED, a luce di u tunnel hà crisciutu più di 100%.statistiche Unioni lampadina LED domestica chì hà più di 1,6 milioni.A penetrazione di u mercatu di LED hè menu di 1% in 2010, hè prevista per ghjunghje à 30% in 2015. Ma in modu strettu, u mercatu di l'illuminazione generale hè ancu principarmenti u guvernu, u mercatu reale ùn hà ancu principiatu, ma per rimpiazzà l'illuminazione tradiziunale hè a tendenza. di The Times.

Scala investimentu domesticu di 20 miliardi, 2009, 2010 à 30 miliardi, l 'investimentu principarmenti cuncintrata in u ligame catena industriale di un hierarchicu.L'investimentu domesticu attuale hè assai grande.Parte di cumpagnii energia sulari hannu dinù investitu, poly (gruppu xin investitu $ 2,5 miliardi, 500 setti di MOCVD impurtati custruì basa LED in Suzhou.

Number of MOCVD equipment 2010 mainland plan new 09 for 50% of global supply MOCVD, pianu triennale di novi unità 1466, più di a summa tutale di 09 global MOCVD equipment, secondu u pianu, dopu à trè anni capacità di produzzione di wafer epitaxial sarà esse 10 à 15 volte quellu di u 2009. Quì hè impurtante à nutà chì l'industria hà bisognu à cullà, u numeru di l'equipaggiu sopra pò ancu esse in cortu supply, ma ùn anu micca u mercatu in oghje, hè difficiule di sti dispusitivi seranu. senza surplus.L'investimentu hà una tendenza à u surriscaldamentu strutturale, più di un terzu di l'impresa di illuminazione tradiziunale hà intrutu in o pianu di entre.

3. China LED industria tramindui opportunità è sfide

A causa di a China nantu à a basa di l'illuminazione tradiziunale è a tecnulugia di i materiali mainstream, u putere hè prubabile di esse l'industria LED in Cina.Cina à u livellu naziunale di cuntrollu à u mercatu è l'influenza di a fluttuazione hè evidenti.

L'opportunità è e sfide di l'industria LED domestica coexistanu.Opportunità: 1, i mercati tradiziunali è emergenti anu enormi opportunità di cummerciale, 2 di l'industria di l'illuminazione, l'azzione di l'industria di a custruzzione hè relativamente severa, 3, è a conservazione di l'energia è a riduzione di emissioni è u sviluppu durevule furnisce una bona opportunità per l'industria LED, 4, è a pulitica finale prumove vigorosamente l'industria di crescita, l'annu passatu in l'offerta di prughjettu di dimostrazione di l'industria di semiconductor rapprisenta significatu hè enormu;Sfide: 1, i paesi sviluppati digià hannu una pulitica di prumuzione di l'applicazioni dimustrazione, 2, i paesi sviluppati anu publicatu restrizioni chjude incandescente, cum'è l'altu cunsumu d'energia di lampi d'illuminazione tradiziunali è lanterne, a Cina hà ancu bisognu di mantene è 3, ancu preoccupatu. industria di prumove u livellu di guvernu affetta l 'impiegu di l'industria di illuminazione tradiziunale troppu prestu, ma a transizione deve esse realizatu in cunfurmità cù i reguli di u mercatu, pulitiche pò esse guidatu solu intornu, 4, è u giant internaziunale forte in l'applicazione downstream esige noi à accelerà l 'integrazione, 5, è patenti standard hè diventatu u focu di cumpetizione internaziunale, sei, a distribuzione risorsi industria ùn hè riuniti inseme, è China hè l'ecunumia lucale, à limità u sviluppu di u lucale hè difficiule;U statutu upstream tende à i prudutti mid-range, in svantaghju talentu, 7, sustegnu industria è coordination ùn hè micca abbastanza.U supportu tecnicu, l'ambiente di sviluppu ùn hè micca abbastanza perfettu.Livellu d'investimentu hè bassu, homogeneità di u produttu seriu, i mercati standard è di certificazione cum'è a migliione di u mecanismu di rilevazione.

4. 2011 serà u primu mercatu di luci generale LED

New wide prospect of market, new market using leds have higher economic value and environment benefits is 10 years 8 hours a day (30000 hours) 2010-2015 forecast, photosynthetic efficienza ghjunghje 60 2010 lm/w, 2015 reach 100 lm/w, price. à RMB 70, 2010, da 2015 puderia falà sottu $ 10 livelli.Hè aspittatu in 2013 hè u puntu di svolta i costi falà, vale à dì, stu puntu hè LED prumuzione à grande scala di u puntu di inflexioni.

L'illuminazione LED in u mercatu futuru serà LED da a tecnulugia è u rapidu sviluppu di u prezzu sottu à i dui roti.Alliance hè aspittatu, LED mercatu illuminazione generale in u 2011, principiatu in 2011-2012, illuminazione LED sarà da l 'illuminazione cummerciale, industriale, ufficiu è publicu gradualmenti à illuminazione casa.

Strategia d'investimentu:

1. mira à l'imprese putenziali: forte capacità di integrazione di u sistema, impresa cù capacità d'integrazione verticale à u stessu tempu;In certi niche impresa distintiva;Hà u vantaghju di i canali di marca di l'imprese;EMC hà e caratteristiche di mudelli di cummerciale.

2. in i zoni chjave: secondu a prima illuminazione publica, illuminazione cummerciale è illuminazione di casa u percorsu di u layout urdinatu.

3. u timing di l 'investimentu: seguità fora roadmap incandescent, dece cità wan light è prughjetti huimin cume pulitica naziunale (pussibile) in l 'ultimu mità di 2011, coglie l' illuminazione LED à principiatu l 'uccasioni.

5. imballaggio LED high-putere tende à indice cumpleta

Cù a tendenza di sviluppu di a cumpetizione di prestazioni di u dispositivu LED ùn hè più un paràmetru unicu, ma tendenu à cunsiderà l'efficacità luminosa è l'indice di resa di culore, cum'è a vita, u costu, l'indice cumpletu.A direzzione di a tecnulugia di imballaggio LED d'alta putenza hè una alta densità di corrente, alta resistenza à u calore, altu indice di resa di culore, alta integrazione è alta efficienza luminosa.

U prossimu big chip, imballaggio di chip, imballaggio di moduli multichip d'alta densità di chip chjucu serà a tendenza.

6. A liberazione di MOCVD alimentarà a consolidazione di l'industria

Pruduzzione domestica currente epitaxial wafer upstream MOCVD investimentu calore hè assai altu, 2011 installazione domestica di l'equipaggiu à l'arrivu di e merchenzie deve esse attornu à 500 unità, 2 à 3 quartu di questu annu, secondu a capacità di pruduzzione serà gradualmente liberata, pò causà certi influenza à u mercatu domesticu di chip mid-range, hè aspittatu à i prezzi di chip luce bianca in generale calà da 20 à 30%.

U sogliu di chip upstream hè industria tecnulugia assai altu, ùn solu deve avè a stufa, più impurtante hè di avè una squadra di talentu, u talentu domesticu attuale in questu spaziu hè assai mancanza.Dunque, in i prossimi dui anni l'industria accelerà a consolidazione, cum'è dieci anni fà cumpagnie taiwanesi, l'ultimi pò esse 6 à 7 cumpagnie, alcune cumpagnie ùn anu micca escluditu a stufa è ùn pò micca principià, u costu di deprezzamentu di stufa hè assai altu, pò ' t pruduce prudutti di impresa di alta qualità pò affruntà eliminazione.

7. pocu tempu illuminazione LED sarà in forma di altu putenza è picculu putenza coexist

A prisente LED illuminazione prudutti à una vitezza più lenta, principarmenti s'appoghjanu nant'à u prugettu di guvernu in a prumuzioni, ma un bonu signu chì i modi emergenti cum'è à traversu EMC, à traversu l 'intruduzioni di banca, assicuranza è altre istituzioni finanziarii, illuminazione industriale LED, illuminazione publica in rapidu sviluppu.Altre lampadine incandescent stranieri in disattivà u countdown, mercatu di vendita à cortu termini hè prubabile di cresce rapidamente.

Avà i costi di l'illuminazione LED è i prezzi sò sempre troppu altu, a catena di fornitura ùn hè micca cumplettamente migliurata, ancu ci sò assai bisognu di scuperta nantu à u ligame tecnulugia, ancu bisognu di migliurà l'efficienza luminosa.A causa di u costu, i prudutti d'illuminazione LED di pocu tempu cù alta putenza è pocu putenza integrata coexist, ma cù i dispusitivi d'alta putenza costu assai ridutta, i prudutti LED d'alta putenza hè a tendenza di sviluppu.

8. u sviluppu di patenti indipendenti hè u modu basi per u sviluppu longu

prublemu di brevettu LED hè unu di i fattori impurtanti di limità u sviluppu di l'industria LED di China, industria LED in China à avè influenza in u mondu sanu, issu hè una materia di micca attornu à u passatu, deve sviluppà u brevettu indipendente.Ma u prublema di patenti ùn hè micca u prublema core di u livellu di chip, o l'ostia epitaxial, u prucessu di chip di a capacità di processà.At prisente u modu di risolviri u prublema di brevettu hè principale o intornu à l 'area duru patenti, pagà royalties à ottene l 'auturizazione, etc At prisente u patenti Japanese strittu, Europe è i Stati Uniti, South Korea, Taiwan, cuntinente relativamente loose.

L'emissione di patenti implica i materiali di chip, a struttura di u dispusitivu, u fosforu, a distribuzione di luce secundaria, u disignu di forma, cum'è parechji livelli, u più impurtante hè ancu a polvere fluorescente è i materiali di sustrato.A patente di fosforu principale currente in e mani chimiche, piglianu hè materiale aluminate, l'attuali silicate domesticu è i nitruri sò R & D, ma anu sempre bisognu di migliurà affidabilità è stabilità.aspettu materiale sustratu, u nostru paese in vigorosamente prumove materiale sustrato Si, u dilegatu sindacale nanchang cristallu pò fà capitale di 60 milioni di yuan investimentu in ricerca è sviluppu, hà grande prugressu finu à avà, una volta u successu sarà capaci à industrializazione di a tecnulugia circuit integratu hè appiicata à u chip LED, riducerà assai u costu di chip è e prospettive future sò assai larghe.


Tempu di post: Aug-10-2016