Edificiu illuminazione prughjettu cinturione luce soft duvia attenti à i sei elementi

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia è u migliuramentu cuntinuu di i standard di vita di e persone, a professione di l'illuminazione di scena di notte urbana hà sviluppatu rapidamente è hà ottenutu risultati brillanti. In tuttu u paese, i sforzi sò fatti per creà una "città culurita chì ùn dorme mai". Cusì, in l'iniziativa vigorosa di l'ecunumia à pocu carboniu oghje, l'illuminazione eccessiva ùn solu portarà città internaziunali culurite, ma ancu dannu a bellezza generale di a cità, micca solu perdi eccessivi di risorse di energia, ma ancu affettanu u successu è a salute di e persone. è animali.

1

 

Sei elementi per attentu à i prughjetti di illuminazione di custruzzione:
1. Chì effettu vulete ottene ?
L'edificazioni ponu avè effetti di illuminazione diffirenti sicondu u so aspettu. Forsi un sensu più uniforme, forsi un sensu feroce di cambiamenti di luce è scuru, ma pò esse una spressione più flat, pò esse una spressione più viva, secondu e caratteristiche di u bastimentu stessu.
2.Choose a surgente di luce dritta.

L'scelta di a fonte di luce deve cunsiderà u culore di luce, a resa di u culore, u putere, a vita è altri fattori. Ci hè una relazione equivalente trà u culore di luce è u culore di u muru esterno di l'edificiu. In generale, u brique è u sandali sò più adattati per brillanu cù una luce calda, è a fonte di luce utilizata hè una lampada di sodiu d'alta pressione o lampa alogena. U marmu biancu o pallidu pò esse illuminatu cù una luce bianca fridda (lampada di metallu compostu) à una temperatura di culore alta, ma sò ancu necessarii lampi di sodiu d'alta pressione.

3.Calculate i valori di illuminazione necessariu.
L'illuminazione necessaria in u prucessu di l'ingegneria di l'illuminazione architettonica dipende principalmente da a luminosità di l'ambiente circondu è u culore di i dati di u muru esternu. U valore di illuminazione cunsigliatu s'applica à l'elevazione principale (direzzione di vista principale). In generale, l'illuminazione di a facciata secundaria hè a mità di quella di a facciata principale, è a diffarenza di luce è ombra trà e duie facce ponu vede u sensu tridimensionale di l'edifiziu.

4.Secunnu e caratteristiche di l'edifiziu è a situazione attuale di u situ di custruzzione, u metudu di illuminazione più adattatu hè ricunnisciutu per ottene l'effettu di illuminazione desideratu.
 
5.Choose u lume ghjustu.
In generale, u puntu di vista di distribuzione di u floodlight quadratu hè più grande, è u puntu di vista di u lampu circular hè più chjucu. L'effettu di luce Wide Angle hè uniforme, ma micca adattatu per a prughjezzione remota; I lampi d'angolo strettu sò adattati per a prughjezzione à longu andà, ma l'uniformità di a distanza vicinu hè povira. In più di e caratteristiche di distribuzione di luce di lampade, l'aspettu, a materia prima, a polvera è a classificazione impermeabile (qualificazioni IP) sò ancu fattori necessarii per cunsiderà.

6.U dispusitivu hè aghjustatu in situ.

L'ajustamentu di u campu hè definitu necessariu. A direzzione di prughjezzione di ogni lampada pianificata da l'urdinatore hè solu utilizata com'è riferimentu, è u valore di illuminazione calculatu da l'urdinatore hè solu un valore di riferimentu. Dunque, dopu à u cumpletu di ogni equipamentu di prughjettu di l'illuminazione, l'aghjustamentu in situ deve esse veramente basatu nantu à ciò chì a ghjente vede.


Postu tempu: Jul-04-2023